SUPPORT

Problemen met NMVS? Meld ze bij de juiste partij!!

Om te zorgen dat u bij problemen met het NMVS adequaat geholpen wordt staan hieronder de belangrijkste contactgegevens op een rij.

NMVS in apotheek of apotheekhoudende huisartspraktijk: contact met ICT service provider (ISP)

Bij technische  problemen met het NMVS (wachtwoord / gebruiker onbekend, probleem met verbinding, scannen werkt niet et cetera) neemt u contact op met uw ICT leverancier. Indien nodig neemt de leverancier contact op met NMVO.

NMVS in ziekenhuis / groothandel: contact  met IT afdeling van uw organisatie

Bij technische  problemen met het NMVS (wachtwoord / gebruiker onbekend, probleem met verbinding, scannen werkt niet et cetera) neemt u contact op met de IT-afdeling van uw organisatie. Indien nodig neemt de IT-afdeling contact op met NMVO.

NMVS gebruikersaccount ‘gelocked’

Indien u te vaak een verkeerd wachtwoord heeft ingevoerd wordt uw gebruikersaccount ‘gelocked’.

Voor apotheekhoudenden: neem contact op met de KNMP via fmd@knmp.nl om uw account te ‘unlocken’.

Voor groothandels: neem contact op met NMVO via info@nmvo.nl om uw account te ‘unlocken’.


Alleen voor OBP’s
: update over alerts via  alert@nmvo.nl

Voor het geven of krijgen van een update over een alert neemt de OBP contact op met NMVO via alert@nmvo.nl. Gebruik in uw communicatie altijd het unieke alert-ID dat  bij de alert is gegeven.

Op zoek naar andere informatie ? 

Bij algemene vragen over o.a.  het NMVS, EMVS of  NMVO kijk tussen de informatie die u hier  kunt vinden.  Staat uw antwoord hier niet bij, neem contact op met info@nmvo.nl
Let op: vanaf 9 februari krijgen vragen en problemen die vanuit ISP’s, IT-afdelingen en OBP’s bij NMVO terechtkomen voorrang. Verzoeken om algemene informatie zullen met een lage prioriteit worden behandeld. Het kan in dat geval even duren voordat u een reactie van ons krijgt.

Toezicht IGJ  op implementatie FMD veiligheidskenmerken:

Wilt u meer weten over hoe IGJ vanaf 9 februari 2019 haar toezicht op de implementatie van de FMD veiligheidskenmerken volgens de FMD Verordening invult, kijkt u hier

In de Q&A  op de website van IGJ treft u antwoorden op veel gestelde vragen over het FMD  aan. Deze treft u hier 

Bij vragen over het toezicht of de meldprocedure voor een mogelijk vervalst geneesmiddel:  meldpunt@igj.nl of bel 088-120 5000.