Aanhoudende netwerkproblemen NMVS
Door wereldwijde bereikbaarheidsproblemen bij een van de leveranciers in de VS ervaart onze NMVS leverancier mogelijk bereikbaarheidsproblemen. Dit komt door de zogenaamde “CenturyLink/Level(3)” issue. Op dit moment lijkt het erop dat het NMVS bereikbaar is geweest, zei het dat de verbinding wellicht iets langer heeft geduurd dan normaal.
Start : 30.08.2020 – 12:15 CEST
Einde : 30.08.2020 – 17:25 CEST
Over de exacte achtergrond heeft CloudFlare een blog geplaatst met meer informatie: https://blog.cloudflare.com/analysis-of-todays-centurylink-level-3-outage/
Dear NMVS end user,
We would like to inform you that we are currently experiencing problems which can lead to service interruptions.We would like to inform you about a partially unavailability of the NMVS PROD/IQE environments.
Each system is working properly and as intended.
Start : 30.08.2020 – 12:15 CEST
End : 30.08.2020 – 17:25 CEST
Incident ID: The NMVS was available all the time and processed all requests that were received. Due to the global Internet problem of “CenturyLink/Level(3)” (Tier-1 supplier, USA), individual requests may have had longer response times or may not have reached the NMVS.
Please find the evidence and additional information under:
https://blog.cloudflare.com/analysis-of-todays-centurylink-level-3-outage/