Aanhoudende netwerkproblemen NMVS

Door wereldwijde bereikbaarheidsproblemen bij een van de leveranciers in de VS ervaart onze NMVS leverancier mogelijk bereikbaarheidsproblemen. Dit komt door de zogenaamde “CenturyLink/Level(3)” issue. Op dit moment lijkt het erop dat het NMVS bereikbaar is geweest, zei het dat de verbinding wellicht iets langer heeft geduurd dan normaal.

Start : 30.08.2020 – 12:15 CEST
Einde :   30.08.2020 – 17:25 CEST

Over de exacte achtergrond heeft CloudFlare een blog geplaatst met meer informatie: https://blog.cloudflare.com/analysis-of-todays-centurylink-level-3-outage/

Dear NMVS end user, 

We would like to inform you that we are currently experiencing problems which can lead to service interruptions.We would like to inform you about a partially unavailability of the NMVS PROD/IQE environments.
Each system is working properly and as intended. 

Start : 30.08.2020 – 12:15 CEST
End :   30.08.2020 – 17:25 CEST


Incident ID: The NMVS was available all the time and processed all requests that were received. Due to the global Internet problem of “CenturyLink/Level(3)” (Tier-1 supplier, USA), individual requests may have had longer response times or may not have reached the NMVS. 

Please find the evidence and additional information under:
https://blog.cloudflare.com/analysis-of-todays-centurylink-level-3-outage/